søndag 23. januar 2011

Evig ung

Jeg ønsker å uttrykke  en varm takk til Lille London's dørvakter som i helgen stoppet meg og krevde legitimasjon. Det er bra deilig når man har snublet rundt på denne kloden i nesten trettifem sesonger. Det som var litt pinlig var at de bommet med så mange år -at jeg ikke helt greide å regne det ut korrekt sånn på stående fot.. Til mitt forsvar var det en litt ustø fot, så vittighetene mine slo selvfølgelig tilbake på meg selv denne gangen. (også)

Til dere som mener at dørvakter er en utenmojordisk rase som sannsynligvis bruker all fritiden til å se på "Roadhouse" om og om igjen mens de tukler med seg selv, så vil jeg si meg helt enig -med noen gyldne unntak. Disse var veldig hyggelige. De ønsket meg til og med en fortsatt god aften da følget mitt høflig men bestemt ble bedt om å forlate stedet en liten time senere. Jeg prøvde å si at de ikke bare kunne sette meg på gata så sent på kvelden. -Jeg som er bare barnet og ikke er myndig engang. De vurderte det anderledes..

Men jeg er en trettifireåring som ble spurt om leggis på byen i helga, så jeg er ikke gretten jeg. Et trøstens ord til alle som ikke er velsignet med min gutte-aktige sjarm og killerlooks,
-husk at alder bare er en sinnstilstand..







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar